torstai 21. maaliskuuta 2013

Picfic: You need to know

Heeijh!
Mitäs ihmiset ja muut möninkäiset. Mulla on ilo kertoa että Riri neito saa peruukin ja chipsit! ^^
Vihdoin! Mutta nyt vain obari. Huoh.. Mutta ei mulla ookkaan mitään muuta asiaa.
Ja nyt aloitan varsinaisen draama tarinan.
Ihan tämmöstä asiaa ktstä. Noi mun muokkaukset on kökköjä. ^^''

Soimaan hiljaa taustalle


Picfic: You need to know [1/2]

Mei oli saanut päivän työt tehtyä ja Riri prinsessa oli koulussa..
Mei: Ihanaah! Hetken saan levähtää..
 Midori: *Ilmestyy.* Mei...
 Midori: Minulla on sinulle asiaa..
Mei: Ei nyt! Olen aivan puhki ja Riri neito tulee tunnin päästä koulusta.
 Midori: Se asia liittyykin sinuun ja prinsessaan.
 Mei: Hmm-m...?
Midori: En ole tullut tänne asumaan vain huvin vuoksi. Tulin sinun ja Riritan puolesta.
Midori: Sinulla ja minulla on eräs asia mikä liittyy suuresti prinsessaan.
 Midori: Mutten voi kertoa sitä täällä.
 Midori: Siksi meidän pitää vaihtaa ulottuvuutta.


Midori: No niin. Vaikka tämä tulee äkkiä, Mei sinun tulee kulkea perässäni portista kohti valoa. Jos jäät paikoillesi ja porti sulkeutuu..
 Mei: Jään sinne?
 Midori: Niin.. Joten sinun pitää tulla nyt. Et voi miettiä asiaa enään.
Mei: Midori! Hä-hän katso..

 Mei: *Veti syvään henkeä.* Lupaan suojella Ririta prinsessa kaikelta, vaikka tulisi minun kuolla.
Mikä ikinä satuttaa häntä. Minä aijon tulla sen eteen, vaikka väkisin.
Jos epäonnistun tehtävässäni tulee minun jatkaa tehtävääni silloinkin kun prinsessa on poissa.
Teen aivan kaiken mitä minun tulee tehdä. Siihen minut valittiin.
Mei: ...Pimeää.
Mei: ..

5 kommenttia:

  1. Jatka pian olen odottanutkin jo pitkään tätä! :D
    ________________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oi,jatkooo♥owo


    suigmurs.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiii<3<<33<33<3<3 ihana ♥

    VastaaPoista
  4. Annoin sulle new blog love tunnuksen! :)

    Lisää tietoa löydät blogistani!

    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista