keskiviikko 21. elokuuta 2013

Roll roll like ball! ~

Heijsssain! ~
Mulla ei oo mitään ihmelliistä puhuttavaa, mutta picfic heti! ~~


 Mei: Täällä on parempi jutella..
 Asune: M-mm..

 Mei: Eli..
 Mei: Hiro on painajainen..?
 Asune: N-niin.. 
 Mei: Hän siis kykeni aiheuttamaan sen painajaisen uniini..
 Mei: Miksi..?
 Trallaa.. ~
 Riri: Hmm..
 Riri: ...
 Riri: Asune..
 Asune: Ääääähj! ~
 Hiro: .______.
 Mei: Eehh..?
 Asune: H-hiro..!
 Riri: Ooow..



 Hiro & Mei: . . .
 Riri: Hyvä! Asune tule minulla on näytettävää! 
Asune: M-mit..
 Riri: Mei pitää seuraa Hirolle! Tule tule!
Asune: Eeh..
 Mei: Mutta..
Hiro: Ei se mitään. Minä voin jatkaa.
 Mei: Eli nyt.. Sinä ja Asune olette mitä?
Hiro: Sisaruksia.
 Mei: ASUNEKO ON SISKOSI?! 
Hiro: Niin..
 Hiro: Pienenä meidät erotettiin toisistamme. Minä kasvoin osittain yksin ja Asune kasvoi eräässä orpokodissa. Orpokoti oli eristetty ulko mailmasta ja siksi hän ei juuri tiedä kaikkia asioita.
Eräänä päivänä orpokoti paloi ja Asune jäi kokonaan ilman kattoa pään päälle.
Juuri samaan aikaan minä menetin kehoni, joten lähdin etsimään häntä. Tai sieluni.
 Asune oli niin hyvä sydämminen, että autoi minua vaikkemme tavanneet moniin vuosiin ja pyysin niin suuria asioita.
Ja omistan yhden..
 Mei: Miten menetit vartalosi.
Hiro: Puhuin vielä.. Eräänlaisessa kampailussa.
 Mei: Minkälaisessa?
Hiro: Ei puhuta siittä..




Enkä ehkä koskaan saa sitä takaisin, mutta tämän kaiken jälkeen lupaa että hän ei jää suremaan minua.

4 kommenttia:

  1. Täti on nyt hyvin ylpeä Chopperista! Okay okay en oo täti .____. Tosi hyvin muokatut kuvat ja kuvakulmat ihania! Ja itsessään tarina ja sen teksti on ihana!! Jatka samaan maliin! :3

    VastaaPoista
  2. Söpö postaus :) sori kauheesti jos sut on haastettu jo jtn tuhat kertaa mutta kuitenkin, haastoin sut joten joo :D

    http://mylovelypullipworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvä kt ja suloset nuket :DDD jatka pian!

    VastaaPoista
  4. uuuuiihh<3<3<3 tooosi ihuna picific♥

    VastaaPoista